październik 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Wyszukiwarka wydarzeń

12.Galicyjski Kiermasz Adwentowy | Kraków

Sobota, 30 listopad 2024 - poniedziałek, 23 grudzień 2024

małopolskie, placu Jana Nowaka Jeziorańskiego, Kraków, Kraków

tel. 602 600 956 /

jarmarki bożonarodzeniowe

To już XII edycja Galicyjskiego Kiermaszu Adwentowego- jednego z najbardziej eklektycznych i sympatycznych kiermaszy świątecznych w Polsce.

OFERTA NAJMU STOISKA NA VIII GALICYJSKIM KIERMASZU ADWENTOWYM
Szanowni Państwo,
Mam przyjemność zaprezentować Państwu ofertę wynajmu stoisk handlowych w XII już edycji
Galicyjskiego Kiermaszu Adwentowego.
W ubiegłych latach kiermasz Adwentowy, cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem i został
odwiedzony przez rzesze klientów.
Organizator Kiermaszu planuje najem stoisk przedsiębiorcom oferującym produkty z różnych
branż (w tym m.in. gastronomia słodka i słona, ozdoby świąteczne, kosmetyki, biżuteria, dodatki
do domu i inne) tak by zapewnić różnorodność oferty dla klientów Kiermaszu, a przedsiębiorcom
umożliwić handel przy zachowaniu zasady uczciwej konkurencji. W związku z powyższym
Organizator zastrzega sobie prawo odmowy najmu stoiska w razie uznania, że oferta danego
rodzaju produktów jest już dostępna na wystarczającej ilości stoisk.
Kiermasz Adwentowy – Bożonarodzeniowy odbędzie się w dniach od 30 listopada do 23 grudnia
2024 roku na placu Jana Nowaka Jeziorańskiego przed Galerią Krakowską.
W ramach organizowanego kiermaszu jak co roku planowane są liczne atrakcje, w tym m.in.
animacje świąteczne, koncerty oraz inne atrakcje. Teren Kiermaszu zostanie świątecznie
przystrojony i oświetlony.
Organizator zapewnia promocję Kiermaszu w mediach przed jego otwarciem jak i w trakcie (m.in.
promocja na Facebook-u, lokalna prasa, informacje na stronie Galerii Krakowskiej, itp.).
Na terenie Kiermaszu planowane jest rozmieszczenie około 20-25 stoisk handlowych (drewniane
domki).
Dostępne są dwie wielkości stoisk: 3 m x 2 m w cenie 9.600 zł netto, oraz 5 m x 2 m w cenie 14.900
zł netto. Cena najmu dotyczy całego okresu trwania Kiermaszu.
Organizator zapewnia przyłącz elektryczny na życzenie najemcy - koszty poboru energii
elektrycznej rozliczone zostaną fakturą na podstawie faktycznego zużycia.
Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zamontowania na stoisku ogrzewania elektrycznego
(lampy promiennikowe).
Organizator zapewnia utrzymanie czystości na terenie Kiermaszu.
Uczestnicy Kiermaszu zobowiązani są do otwarcia stoisk codziennie w godzinach 10.00 do 21.00.
Warunkiem uczestnictwa w Kiermaszu jest zawarcie pisemnej umowy z organizatorem oraz
uiszczenie zadatku w wysokości 50% ceny najmu stoiska w terminie 14 dni od daty podpisania
umowy. Pozostała część kwoty najmu płatna jest do dnia rozpoczęcia kiermaszu.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt  tel. 602 600 956 (w
godz. 10 – 18) lub mail: lub